Pilates

Ćwiczenia, które opierają się głównie na zadaniach z ciężarem własnego ciała.

Czerpane z jogi, tai-chai, gimnastyki i baletu. Jego celem jest wzmocnienie, rozciągnięcie i uelastycznienie oraz poprawa pracy mięśni stabilizujących, mięśni kręgosłupa. Kontrola ciała i jego świadomy ruch to podstawa PILATES.

Cross Trening / Elite

Metoda treningu łącząca w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem, np. sztangami.

To przede wszystkim ćwiczenia wpływające na wszystkie cechy sprawności ciała. Różnorodność i brak nudy to ważny element tych zajęć. Grupa Elite to osoby zaawansowane, dla których nie ma rzeczy nie możliwych w treningu.

Power Pump

Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi.

Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Power Pump przypomina trening interwałowy, gdyż przerwy między ćwiczeniami są stosunkowo krótkie.

Trening personalny

Najwyższa forma pracy w treningu indywidualnym z trenerem.

To zajęcia ze specjalistą, który krok po kroku pokaże Ci , jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, tak by były zdrowe, skuteczne i przyniosły jak najlepsze rezultaty. Indywidualizm założeń w dopasowanym dla Ciebie planie jest podstawą pracy Trenera z Podopiecznym w naszym TGV CLUB.

ABS

Abdominal Body System - niezwykle rozbudowany trening mięśni brzucha.

Podczas wykonywania treningu najważniejsze jest wzajemne oddziaływanie na siebie kolejno wykonywanych ćwiczeń, które angażują do pracy kilka partii mięśni jednocześnie.

Step & wzmacnianie

Układ ćwiczeń przy muzyce.

Step to forma zajęć fitness, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Instruktor w trakcie zajęć wykorzystuje wiele ćwiczeń wzmacniających ciało w celu zintensyfikowania treningu.

Trening Funkcjonalny

Rodzaj ćwiczeń prozdrowotnych, wykorzystywany zarówno w rehabilitacji jak i w klubach fitness.

Stosowany w celu wzmocnienia mięśni, poprawy równowagi, koordynacji i przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych. Trening ten bazuje na imitowaniu ruchów złożonych, podobnych do czynności wykonywanych w życiu codziennym, takich jak: dźwiganie zakupów, podnoszenie ciężaru (dziecka) z podłogi, czy sięganie po przedmioty znajdujące się wysoko na półce. Trening funkcjonalny przeznaczony jest dla każdej grupy wiekowej, należy jednak pamiętać o dostosowaniu jego formy indywidualnie do każdej osoby.

Indoor cycling

Spinning to ciesząca się sporym zainteresowaniem forma ćwiczeń na specjalnych rowerach stacjonarnych.

Dynamiczna jazda na rowerze w motywującej grupie, w rytm muzyki pozwala nie tylko spalić bardzo duże ilości kalorii, ale także, a może przede wszystkim, doskonale wpływa na poprawę samopoczucia, redukuje stres, działa antydepresyjnie, rzeźbi mięśnie pośladków i ud, wzmacnia system odpornościowy, zwiększa wydolności układu krążeniowo-oddechowego.

Power ball

Zajęcia na piłkach gimnastycznych, małych i dużych.

Forma ćwiczeń średniointensywnych, gdzie nie jedna kropla potu zawita na czole trenującego. Dół i góra ciała zostaną maksymalnie zaangażowane podczas zajęć.

Poniedziałek
19:00 Pilates
KAROLINA
20:00 ABS
KAROLINA
Wtorek
18:00 Powrót do formy
ŻANETA
19:00 Power ball
ŻANETA
20:00 Cross Trening
JAREK
21:00 Step & wzmacnianie
ASIA
Środa
6:00 Joga mobility
KORNEL
18:00 Cross Elite
JAREK
19:00 ABS
KAROLINA
20:00 Sprawność
MARCIN
21:00 Step & wzmacnianie
ASIA
Czwartek
17:00 Senior
ŻANETA
18:00 Powrót do formy
ŻANETA
19:00 Power ball
ŻANETA
20:00 Cross Trening
JAREK
21:00 Power Pump
DOMINIK
Piątek
17:50 Joga mobility
KORNEL
19:00 Trening funkcjonalny
DOMINIK
Sobota
9:00 Cross Elite
JAREK
10:00 Kids
MARTYNA
Karolina
Świetny instruktor zajęć Pilates, ABS oraz Treningu funkcjonalnego.
Dominik
Doskonały instruktor zajęć grupowych, trener personalny oraz sportowiec. Prowadzi zajęcia Power Pump/HIIT oraz Indoor Cycling.
Dawid
Doprowadzi Twoje ciało do zdrowego funkcjonowania byś każdego dnia bez bólu kroczył przez życie. Współpraca na linii trener - fizjoterapeuta w naszym klubie sprawdza się znakomicie.
Asia
Niesamowity wulkan energii, zapala ludzi do ćwiczeń na stepie w naszym klubie.
Jagoda
Sportowiec, kolarz torowy i doskonały instruktor. W naszym klubie specjalistka zajęć Indoor Cycling.
Marcin
Ultramaratończyk z licznymi sukcesami, w naszym klubie prowadzi zajęcia Sprawność i Stretching.
Kornel
Instruktor Joga mobility.
Martyna
Nasza recepcjonistka i osoba, na którą zawsze można liczyć, pomoże wytłumaczy i zachęci do aktywności każdego! W naszym klubie jako animator gier sportowych prowadzi zajęcia z najmłodszymi KIDS.
Jarek
Trener personalny, instruktor fitness, dietetyk sportowy z 10 letnim doświadczeniem prowadzi zajęcia Cross, specjalizuje się w treningu 1 na 1 (indywidualnym).
Żaneta
Wulkan energii, świetna instruktorka i motywatorka. Zachęci do ćwiczeń nie jednego leniwca. Bardzo zaangażowana, perfekcyjnie podchodzi do swoich zajęć. Z nią nie ma nudy.
Korzyści płynące
z treningu personalnego:
1
Zapewnia realizację wymarzonych celów:
  • zredukowanie masy ciała,
  • zbudowanie muskularnej sylwetki,
  • powrót do doskonałej formy,
  • wzrost siły, wytrzymałości,
  • naprawa wzorców ruchowych,
  • powrót po kontuzji.
2
Pracujesz indywidualnie z trenerem.
Po wcześniejszym wywiadzie dobierze odpowiednie ćwiczenia, które pozwolą osiągnąć wymarzony cel.
3
Trener osobisty wychwyci wszystkie nieprawidłowości.
Poprawi technikę, wyeliminuje wszelkie błędy, a przede wszystkim zmotywuje do wspólnego działania.
4
Trener posiada kompletną wiedzę.
Zarówno z zakresu treningu siłowego, jak i odnowy biologicznej; doradzi w kwestii zdrowego odżywiania.
5
Wykorzystasz nowoczesne formy aktywności.
Piłki lekarskie, Bosu, Kettle, czy taśmy TRX urozmaicą nie jedne zajęcia, ale przede wszystkim pokażą jak bogaty może być trening, dzięki urozmaiconym ćwiczeniom.
6
Otrzymasz profesjonalny cykl ćwieczeń
Kontrola efektów, jaką zapewnia trening indywidualny, gwarantuje na bieżąco monitoring postępów, wprowadzanie zmian i programowanie kolejnych zadań. To wszystko w połączeniu z motywacją i elastycznym planem przyspieszy realizację Twoich celów.
jarekmiszkiel.pl
TWÓJ TRENER PERSONALNY