Body Combat - NOWOŚĆ!!

Intensywny trening cardio dla każdego.

Ćwiczenia angażują całe ciało. Jest to połączenie fitnessu ze sztukami walki. Zajęciom towarzyszy dynamiczna muzyka.

Pilates

Ćwiczenia, które opierają się głównie na zadaniach z ciężarem własnego ciała.

Czerpane z jogi, tai-chai, gimnastyki i baletu. Jego celem jest wzmocnienie, rozciągnięcie i uelastycznienie oraz poprawa pracy mięśni stabilizujących, mięśni kręgosłupa. Kontrola ciała i jego świadomy ruch to podstawa PILATES.

Cross Trening / Elite

Metoda treningu łącząca w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem, np. sztangami.

To przede wszystkim ćwiczenia wpływające na wszystkie cechy sprawności ciała. Różnorodność i brak nudy to ważny element tych zajęć. Grupa Elite to osoby zaawansowane, dla których nie ma rzeczy nie możliwych w treningu.

Power Pump

Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi.

Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Power Pump przypomina trening interwałowy, gdyż przerwy między ćwiczeniami są stosunkowo krótkie.

Trening personalny

Najwyższa forma pracy w treningu indywidualnym z trenerem.

To zajęcia ze specjalistą, który krok po kroku pokaże Ci , jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, tak by były zdrowe, skuteczne i przyniosły jak najlepsze rezultaty. Indywidualizm założeń w dopasowanym dla Ciebie planie jest podstawą pracy Trenera z Podopiecznym w naszym TGV CLUB.

Trening wzmacniający

Trening wzmacniająco-siłowy całego ciała, oparty o ćwiczenia wielostawowe i podstawowe, siłowe ruchy z obciążeniem i ciężarem własnego ciała.

Dla chcących zbudować większą siłę, wzmocnić brzuch, poprawić estetykę sylwetki.

ABS

Abdominal Body System - niezwykle rozbudowany trening mięśni brzucha.

Podczas wykonywania treningu najważniejsze jest wzajemne oddziaływanie na siebie kolejno wykonywanych ćwiczeń, które angażują do pracy kilka partii mięśni jednocześnie.

Step & wzmacnianie

Układ ćwiczeń przy muzyce.

Step to forma zajęć fitness, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Instruktor w trakcie zajęć wykorzystuje wiele ćwiczeń wzmacniających ciało w celu zintensyfikowania treningu.

Trening Funkcjonalny

Rodzaj ćwiczeń prozdrowotnych, wykorzystywany zarówno w rehabilitacji jak i w klubach fitness.

Stosowany w celu wzmocnienia mięśni, poprawy równowagi, koordynacji i przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych. Trening ten bazuje na imitowaniu ruchów złożonych, podobnych do czynności wykonywanych w życiu codziennym, takich jak: dźwiganie zakupów, podnoszenie ciężaru (dziecka) z podłogi, czy sięganie po przedmioty znajdujące się wysoko na półce. Trening funkcjonalny przeznaczony jest dla każdej grupy wiekowej, należy jednak pamiętać o dostosowaniu jego formy indywidualnie do każdej osoby.

Power ball

Zajęcia na piłkach gimnastycznych, małych i dużych.

Forma ćwiczeń średniointensywnych, gdzie nie jedna kropla potu zawita na czole trenującego. Dół i góra ciała zostaną maksymalnie zaangażowane podczas zajęć.

Młody Sportowiec

Zajęcia grupowe dla dzieci w wieku 10-14 lat.

Są to ćwiczenia poprawiające cechy motoryczne. Prowadzone przez Trenera Jarka.

HIT

Trening kondycyjno-wytrzymalosciowy całego ciała, oparty o stacje, ćwiczenia ze sprzętem oraz ciężarem własnego ciała.

Idealny dla osób chcących spalić tkankę tłuszczową, wzmocnić mięśnie, zbudować kondycję.

Kettle

Trening, który prowadzi do poprawy ogólnej sprawności.

Ułatwia spalanie tkanki tłuszczowej i modelowanie sylwetki z uwzględnieniem trudnych miejsc. To dobry pomysł na urozmaicenie treningów o dodatkową dawkę motywacji dla mięśni. W czasie ćwiczeń posługujemy się hantlem z uchwytem o kształcie kuli. Zajęcia angażują mocno mięśnie nóg, pośladków oraz pleców i brzucha. To dobry sposób na wzmocnienie stawów oraz wyrobienie nawyku prawidłowej postawy, na czym korzysta również nasz kręgosłup..

Turbo Spalanie - NOWOŚĆ!!

Trening mieszany o zmiennej intesnywnosci.

Celem jest przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej dzięki zangażowaniu całego ciała poczas treningu. Moc, energia i endorfiny gwarantowane.

Sprawność

Rodzaj treningu ogólnorozwojowego.

Jego zadaniem jest usprawnić całe ciało niezależnie od stopnia wytrenowania. Korzystają osoby, które chcą zredukować masę ciała, budować ją lub być po prostu zdrowym i sprawnym. Zajęcia dla każdego.

Kids

Zajęcia umożliwiające poznanie sportu z zupełnie innej strony.

Dzięki systematycznym treningom i ciągłej zabawie możemy pracować od najmłodszych lat nad dziecięcą siłą, zręcznością, szybkością, jak i odpowiednią postawą. Treningi wytrzymałościowo-siłowe przeplatane wyścigami, konkursami i torami przeszkód troszczą się o ich prawidłowy rozwój. W czasie zajęć uczymy się zdrowej rywalizacji, jak i współpracy z grupą.

Powrót do formy

Zajęcia celowane dla wszystkich, którzy chcą zacząć się ruszać.

To zajęcia całego ciała w zdrowy i rozsądny sposób dopasowane dla całej grupy by w pełni kontrolowanych, świadomych ćwiczeniach poprawiać swoje zdrowie i ciało.

TBC

Intensywne zajęcia ogólnorozwojowe.

Połączenie ćwiczeń aerobowych (przyspieszających oddech i puls) ze wzmacniającymi zwiększy Twoją wytrzymałość,poprawi kondycję, ujędrni ciało, zbuduje tkankę mięśniową, wzmocni wszystkie grupy mięśniowe oraz spali kalorie. Zajęcia te są dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję! Pamiętaj, że systematyczność daje najlepsze efekty.

Fit Senior

rening funkcjonalno-ruchowy dla seniorów. Oparty o podstawowe ćwiczenia siłowe, wytrzymałościowe, rozciągające i kondycyjne.

Idealny trening dla osób starszych, które chcą poprawić jakość swojego życia, chca być w dobrej formie, chcą poprawić swoją sylwetkę.

Poniedziałek
19:00 Pilates
KAROLINA
20:00 ABS
KAROLINA
21:00 Kettle
od 05.09.2022 DOMINIK
Wtorek
19:00 Body Combat
NOWOŚĆ!!! ANIA
20:00 Cross Trening
JAREK
21:00 Step & wzmacnianie
ASIA
Środa
6:00 Joga mobility
KORNEL
18:00 Cross Elite
JAREK
19:00 TBC
KAROLINA
20:00 Sprawność
MARCIN
21:00 Triathlon Body
od 07.09.2022
Czwartek
19:00 Turbo Spalanie
NOWOŚĆ!!! ANIA
20:00 Cross Trening
JAREK
21:00 Power Pump
DOMINIK
Piątek
17:50 Joga
KORNEL/JENS
19:00 Trening funkcjonalny
DOMINIK
Sobota
8:00 Wod Start
JAREK
9:00 Cross Elite
JAREK
10:00 Kids
NICOLA
11:00 Młody sportowiec
JAREK
Karolina
Świetny instruktor zajęć Pilates oraz ABS.
Dominik
Doskonały instruktor zajęć grupowych, trener personalny oraz sportowiec. Prowadzi zajęcia Power Pump/HIIT.
Asia
Niesamowity wulkan energii, zapala ludzi do ćwiczeń na stepie w naszym klubie.
Marcin
Ultramaratończyk z licznymi sukcesami, w naszym klubie prowadzi zajęcia Sprawność i Stretching.
Kornel
Instruktor Joga mobility.
Zuzanna
Nasza recepcjonistka, bardzo pozytywna osoba. Uwielbia nieść pomoc drugiej osobie, zawsze chętnie odpowie na twoje pytanie i Ci doradzi.
Jarek
Trener personalny, instruktor fitness, dietetyk sportowy z 10 letnim doświadczeniem prowadzi zajęcia Cross, specjalizuje się w treningu 1 na 1 (indywidualnym).
Dawid
Doprowadzi Twoje ciało do zdrowego funkcjonowania byś każdego dnia bez bólu kroczył przez życie. Współpraca na linii trener - fizjoterapeuta w naszym klubie sprawdza się znakomicie.
Korzyści płynące
z treningu personalnego:
1
Zapewnia realizację wymarzonych celów:
  • zredukowanie masy ciała,
  • zbudowanie muskularnej sylwetki,
  • powrót do doskonałej formy,
  • wzrost siły, wytrzymałości,
  • naprawa wzorców ruchowych,
  • powrót po kontuzji.
2
Pracujesz indywidualnie z trenerem.
Po wcześniejszym wywiadzie dobierze odpowiednie ćwiczenia, które pozwolą osiągnąć wymarzony cel.
3
Trener osobisty wychwyci wszystkie nieprawidłowości.
Poprawi technikę, wyeliminuje wszelkie błędy, a przede wszystkim zmotywuje do wspólnego działania.
4
Trener posiada kompletną wiedzę.
Zarówno z zakresu treningu siłowego, jak i odnowy biologicznej; doradzi w kwestii zdrowego odżywiania.
5
Wykorzystasz nowoczesne formy aktywności.
Piłki lekarskie, Bosu, Kettle, czy taśmy TRX urozmaicą nie jedne zajęcia, ale przede wszystkim pokażą jak bogaty może być trening, dzięki urozmaiconym ćwiczeniom.
6
Otrzymasz profesjonalny cykl ćwieczeń
Kontrola efektów, jaką zapewnia trening indywidualny, gwarantuje na bieżąco monitoring postępów, wprowadzanie zmian i programowanie kolejnych zadań. To wszystko w połączeniu z motywacją i elastycznym planem przyspieszy realizację Twoich celów.
jarekmiszkiel.pl
TWÓJ TRENER PERSONALNY