Pilates

Ćwiczenia, które opierają się głównie na zadaniach z ciężarem własnego ciała.

Czerpane z jogi, tai-chai, gimnastyki i baletu. Jego celem jest wzmocnienie, rozciągnięcie i uelastycznienie oraz poprawa pracy mięśni stabilizujących, mięśni kręgosłupa. Kontrola ciała i jego świadomy ruch to podstawa PILATES.

Cross Trening / Elite

Metoda treningu łącząca w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki i ćwiczeń z obciążeniem, np. sztangami.

To przede wszystkim ćwiczenia wpływające na wszystkie cechy sprawności ciała. Różnorodność i brak nudy to ważny element tych zajęć. Grupa Elite to osoby zaawansowane, dla których nie ma rzeczy nie możliwych w treningu.

Power Pump

Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem specjalnej sztangi.

Choć jest on prowadzony w grupie, obciążenie dostosowane jest indywidualnie do możliwości każdej z ćwiczących osób, a także wzmacnianej grupy mięśni. Dzięki odpowiednio dobranemu obciążeniu ćwiczenia wysmuklają sylwetkę, powodują wzrost siły i wytrzymałości mięśni, ale bez ich rozbudowy. Trening ma charakter ogólnorozwojowy. Podczas niego kolejno wzmacniane są poszczególne grupy mięśniowe zarówno górnej, jak i dolnej partii. Power Pump przypomina trening interwałowy, gdyż przerwy między ćwiczeniami są stosunkowo krótkie.

Trening personalny

Najwyższa forma pracy w treningu indywidualnym z trenerem.

To zajęcia ze specjalistą, który krok po kroku pokaże Ci , jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, tak by były zdrowe, skuteczne i przyniosły jak najlepsze rezultaty. Indywidualizm założeń w dopasowanym dla Ciebie planie jest podstawą pracy Trenera z Podopiecznym w naszym TGV CLUB.

ABS

Abdominal Body System - niezwykle rozbudowany trening mięśni brzucha.

Podczas wykonywania treningu najważniejsze jest wzajemne oddziaływanie na siebie kolejno wykonywanych ćwiczeń, które angażują do pracy kilka partii mięśni jednocześnie.

Step & wzmacnianie

Układ ćwiczeń przy muzyce.

Step to forma zajęć fitness, do których wykorzystuje się specjalną, ok. 20-centymetrową platformę zwaną stepem. Ćwiczenia w rytm tanecznej muzyki polegają na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Instruktor w trakcie zajęć wykorzystuje wiele ćwiczeń wzmacniających ciało w celu zintensyfikowania treningu.

Trening Funkcjonalny

Rodzaj ćwiczeń prozdrowotnych, wykorzystywany zarówno w rehabilitacji jak i w klubach fitness.

Stosowany w celu wzmocnienia mięśni, poprawy równowagi, koordynacji i przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych. Trening ten bazuje na imitowaniu ruchów złożonych, podobnych do czynności wykonywanych w życiu codziennym, takich jak: dźwiganie zakupów, podnoszenie ciężaru (dziecka) z podłogi, czy sięganie po przedmioty znajdujące się wysoko na półce. Trening funkcjonalny przeznaczony jest dla każdej grupy wiekowej, należy jednak pamiętać o dostosowaniu jego formy indywidualnie do każdej osoby.

Power ball

Zajęcia na piłkach gimnastycznych, małych i dużych.

Forma ćwiczeń średniointensywnych, gdzie nie jedna kropla potu zawita na czole trenującego. Dół i góra ciała zostaną maksymalnie zaangażowane podczas zajęć.

Sprawność

Rodzaj treningu ogólnorozwojowego.

Jego zadaniem jest usprawnić całe ciało niezależnie od stopnia wytrenowania. Korzystają osoby, które chcą zredukować masę ciała, budować ją lub być po prostu zdrowym i sprawnym. Zajęcia dla każdego.

Kids

Zajęcia umożliwiające poznanie sportu z zupełnie innej strony.

Dzięki systematycznym treningom i ciągłej zabawie możemy pracować od najmłodszych lat nad dziecięcą siłą, zręcznością, szybkością, jak i odpowiednią postawą. Treningi wytrzymałościowo-siłowe przeplatane wyścigami, konkursami i torami przeszkód troszczą się o ich prawidłowy rozwój. W czasie zajęć uczymy się zdrowej rywalizacji, jak i współpracy z grupą.

Powrót do formy

Zajęcia celowane dla wszystkich, którzy chcą zacząć się ruszać.

To zajęcia całego ciała w zdrowy i rozsądny sposób dopasowane dla całej grupy by w pełni kontrolowanych, świadomych ćwiczeniach poprawiać swoje zdrowie i ciało.

TBC

Intensywne zajęcia ogólnorozwojowe.

Połączenie ćwiczeń aerobowych (przyspieszających oddech i puls) ze wzmacniającymi zwiększy Twoją wytrzymałość,poprawi kondycję, ujędrni ciało, zbuduje tkankę mięśniową, wzmocni wszystkie grupy mięśniowe oraz spali kalorie. Zajęcia te są dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję! Pamiętaj, że systematyczność daje najlepsze efekty.

Młody Sportowiec

Zajęcia grupowe dla dzieci w wieku 10-14 lat.

Są to ćwiczenia poprawiające cechy motoryczne. Prowadzone przez Trenera Jarka.

Poniedziałek
19:00 Pilates
KAROLINA
20:00 ABS
KAROLINA
Wtorek
18:00 Powrót do formy
ŻANETA
19:00 Power ball
ŻANETA
20:00 Cross Trening
JAREK
21:00 Step & wzmacnianie
ASIA
Środa
6:00 Joga mobility
KORNEL
18:00 Cross Elite
JAREK
19:00 TBC
KAROLINA
20:00 Sprawność
MARCIN
Czwartek
17:00 Senior
ŻANETA
18:00 Powrót do formy
ŻANETA
19:00 Power ball
ŻANETA
20:00 Cross Trening
JAREK
21:00 Power Pump
DOMINIK
Piątek
17:00 Młody Sportowiec
JAREK
17:50 Joga mobility
KORNEL
19:00 Trening funkcjonalny
DOMINIK
Sobota
9:00 Cross Elite
JAREK
10:00 Kids
MARTYNA
11:00 Młody sportowiec
JAREK
Karolina
Świetny instruktor zajęć Pilates oraz ABS.
Dominik
Doskonały instruktor zajęć grupowych, trener personalny oraz sportowiec. Prowadzi zajęcia Power Pump/HIIT.
Dawid
Doprowadzi Twoje ciało do zdrowego funkcjonowania byś każdego dnia bez bólu kroczył przez życie. Współpraca na linii trener - fizjoterapeuta w naszym klubie sprawdza się znakomicie.
Asia
Niesamowity wulkan energii, zapala ludzi do ćwiczeń na stepie w naszym klubie.
Jagoda
Sportowiec, kolarz torowy i doskonały instruktor. W naszym klubie specjalistka zajęć Indoor Cycling.
Marcin
Ultramaratończyk z licznymi sukcesami, w naszym klubie prowadzi zajęcia Sprawność i Stretching.
Kornel
Instruktor Joga mobility.
Zuzanna
Nasza recepcjonistka, bardzo pozytywna osoba. Uwielbia nieść pomoc drugiej osobie, zawsze chętnie odpowie na twoje pytanie i Ci doradzi.
Jarek
Trener personalny, instruktor fitness, dietetyk sportowy z 10 letnim doświadczeniem prowadzi zajęcia Cross, specjalizuje się w treningu 1 na 1 (indywidualnym).
Żaneta
Wulkan energii, świetna instruktorka i motywatorka. Zachęci do ćwiczeń nie jednego leniwca. Bardzo zaangażowana, perfekcyjnie podchodzi do swoich zajęć. Z nią nie ma nudy.
Korzyści płynące
z treningu personalnego:
1
Zapewnia realizację wymarzonych celów:
  • zredukowanie masy ciała,
  • zbudowanie muskularnej sylwetki,
  • powrót do doskonałej formy,
  • wzrost siły, wytrzymałości,
  • naprawa wzorców ruchowych,
  • powrót po kontuzji.
2
Pracujesz indywidualnie z trenerem.
Po wcześniejszym wywiadzie dobierze odpowiednie ćwiczenia, które pozwolą osiągnąć wymarzony cel.
3
Trener osobisty wychwyci wszystkie nieprawidłowości.
Poprawi technikę, wyeliminuje wszelkie błędy, a przede wszystkim zmotywuje do wspólnego działania.
4
Trener posiada kompletną wiedzę.
Zarówno z zakresu treningu siłowego, jak i odnowy biologicznej; doradzi w kwestii zdrowego odżywiania.
5
Wykorzystasz nowoczesne formy aktywności.
Piłki lekarskie, Bosu, Kettle, czy taśmy TRX urozmaicą nie jedne zajęcia, ale przede wszystkim pokażą jak bogaty może być trening, dzięki urozmaiconym ćwiczeniom.
6
Otrzymasz profesjonalny cykl ćwieczeń
Kontrola efektów, jaką zapewnia trening indywidualny, gwarantuje na bieżąco monitoring postępów, wprowadzanie zmian i programowanie kolejnych zadań. To wszystko w połączeniu z motywacją i elastycznym planem przyspieszy realizację Twoich celów.
jarekmiszkiel.pl
TWÓJ TRENER PERSONALNY